Kubota wspiera KPH i walkę o prawa osób LGBT+
![](https://kph.org.pl/wp-content/uploads/2021/02/Kubota-wspiera-LGBT-grafika.png)
Kultowe klapki Kubota z tęczowym logo to walentynkowy hit dla tych, którym zależy na upominku z misją. Reaktywowana po 25 latach najtisowa marka dołącza do walki o prawa osób LGBT przekazując 5 zł. od każdej sprzedanej pary z limitowanej serii klapków na Kampanię Przeciw Homofobii.
Zamiast ogromnego bukietu róż i czekoladek w kształcie serc w tym roku postaw na klapki Kubota z tęczowym logo. Poza tym, że podarujesz ukochanej osobie niestandardowy prezent, to wesprzesz walkę o równość. Wskrzeszona przez grupę przyjaciół marka z Łodzi przekaże 5 złotych od każdej sprzedanej pary na działania Kampanii Przeciw Homofobii
5 złotych od pary na równość
Klapki z tęczowym logo swoją premierę miały podczas Miesiąca Dumy w 2020 roku i wywołały prawdziwą furorę. Całą partię wyprzedano w ciągu zaledwie kilku godzin, a część dochodu przekazano poznańskiej Grupie Stonewall. Klapki Rzep z tęczowym logo ponownie wróciły do sprzedaży, a 5 złotych z każdej sprzedanej pary trafi tym razem do Kampanii Przeciwko Homofobii – prężnie działającej polskiej organizacji społecznej, która od 2001 roku działa na rzecz osób LGBT, ich rodzin i bliskich.
Coraz więcej marek angażuje się w walkę o równość. W ostatnim roku KPH wsparły wielkie firmy takie jak np. Zalando oraz niszowe jak Blahol i Dwa Borsuki. To trend, który nas cieszy i liczymy na to, że będzie się rozwijał – mówi Franciszka Sady odpowiedzialna w Kampanii Przeciw Homofobii za współpracę z biznesem.
Kubota łączy ludzi w imię wolności
Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia”. Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi – podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes firmy.
Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka – dodaje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota.
Klapki Rzep z tęczowym logo są dostępne w kolorze żółtym, czerwonym i czarnym. Cena to zaledwie 39.99 zł!
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
24.07.2024
Nieprzestrzeganie praw osób LGBT+ jest częścią kryzysu praworządności w Polsce – raport KE „Rule of Law” już dostępny
-
23.07.2024
Wysłuchanie publiczne kandydatów_tek na urząd sędziego ETPCz
-
19.07.2024
Aplikuj do programu grantowego: “Wspólnymi siłami budujemy równość: wsparcie i rozwój dla lokalnych grup i organizacji LGBT+”
-
12.07.2024
Transpłciowa kobieta złożyła skargę przeciwko Polsce. Europejski Trybunał Praw Człowieka orzekł w sprawie W.W.
-
10.07.2024
Chcemy równości, nie ogryzków – 11 lipca weź udział w demonstracji
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.