Kubota wspiera KPH i walkę o prawa osób LGBT+

Kultowe klapki Kubota z tęczowym logo to walentynkowy hit dla tych, którym zależy na upominku z misją. Reaktywowana po 25 latach najtisowa marka dołącza do walki o prawa osób LGBT przekazując 5 zł. od każdej sprzedanej pary z limitowanej serii klapków na Kampanię Przeciw Homofobii.
Zamiast ogromnego bukietu róż i czekoladek w kształcie serc w tym roku postaw na klapki Kubota z tęczowym logo. Poza tym, że podarujesz ukochanej osobie niestandardowy prezent, to wesprzesz walkę o równość. Wskrzeszona przez grupę przyjaciół marka z Łodzi przekaże 5 złotych od każdej sprzedanej pary na działania Kampanii Przeciw Homofobii
5 złotych od pary na równość
Klapki z tęczowym logo swoją premierę miały podczas Miesiąca Dumy w 2020 roku i wywołały prawdziwą furorę. Całą partię wyprzedano w ciągu zaledwie kilku godzin, a część dochodu przekazano poznańskiej Grupie Stonewall. Klapki Rzep z tęczowym logo ponownie wróciły do sprzedaży, a 5 złotych z każdej sprzedanej pary trafi tym razem do Kampanii Przeciwko Homofobii – prężnie działającej polskiej organizacji społecznej, która od 2001 roku działa na rzecz osób LGBT, ich rodzin i bliskich.
Coraz więcej marek angażuje się w walkę o równość. W ostatnim roku KPH wsparły wielkie firmy takie jak np. Zalando oraz niszowe jak Blahol i Dwa Borsuki. To trend, który nas cieszy i liczymy na to, że będzie się rozwijał – mówi Franciszka Sady odpowiedzialna w Kampanii Przeciw Homofobii za współpracę z biznesem.
Kubota łączy ludzi w imię wolności
Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia”. Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi – podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes firmy.
Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka – dodaje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota.
Klapki Rzep z tęczowym logo są dostępne w kolorze żółtym, czerwonym i czarnym. Cena to zaledwie 39.99 zł!
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
16.05.2025
Siła tęczowego głosu. Dlaczego nie warto odpuszczać sobie tych wyborów?
-
14.05.2025
Polska na końcu, ale już nie ostatnia w Unii – znamy wyniki tegorocznego Tęczowego Rankingu ILGA-Europe!
-
13.05.2025
“Uważam, że LGBT+ nie jest tematem kampanii prezydenckiej” – podsumowanie debat prezydenckich
-
12.05.2025
Wypełnij ankietę o potrzebach ruchu LGBT+!
-
12.05.2025
Konferencja prasowa: Wyniki tęczowego rankingu ILGA-Europe „Rainbow Map Index 2025” – 14 maja, g. 11:30
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.