Kup produkt z limitowanej serii BLAHOL RAINBOW i wspieraj KPH

BLAHOL, polska firma specjalizujaca się w ręcznej produkcji toreb i dodatków, wypuściła właśnie limitowaną serię BLAHOL RAINBOW. Część zysku ze sprzedaży tęczowych produktów zostanie przekazana na wsparcie działalności Kampanii Przeciw Homofobii.
Powstała w 2006 roku marka Blahol znana jest z dwóch rzeczy – najwyższej jakości, ręcznie robionych toreb oraz ze stawiania w centrum uwagi człowieka. Dlatego większość ich rzeczy jest szyta na indywidulane zamówienie i każdy może mieć wpływ na ostateczny wygląd zamówionej torby. Swoim podejściem do życia i pracy zarazili tysiące klientów i klientek – ludzi z niebieskim znaczkiem Blahola na ramieniu można spotkać nie tylko w Polsce i Europie, ale również w Stanach Zjednoczonych, a nawet Brazylii.
Tęczowa seria na KPH
Od teraz blahol’owemu niebieskiemu towarzyszyć będzie 5 innych kolorów. A wszystko za sprawą najnowszej kolekcji BLAHOL RAINBOW, której motywem przewodnim jest tęczowa flaga. Jak czytamy na ich stronie, linia dedykowana jest “wszystkim tym, którzy mają dobre serce i otwartą głowę”. Marka postanowiła wesprzeć Kampanię Przeciw Homofobii przeznaczając od 10 do 35% od ceny każdego sprzedanego produktu z tęczowej linii na naszą działalność. Co więcej, każda osoba, która zamówi wybrany produkt z tęczowej serii Blahola, otrzyma w przesyłce zestaw gadżetów KPH.
Firmie Blahol bardzo dziękujemy za wsparcie i zapraszamy na tęczowe zakupy TUTAJ.
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
20.06.2025
Masz w rodzinie osobę LGBT+? Weź udział w kampanii społecznej o związkach partnerskich!
-
18.06.2025
„Transprzyjazny Gabinet” – poradnik Fundacji Trans-Fuzja
-
18.06.2025
Jak pisać i mówić o kobietach i osobach LGBT+ w sporcie? Publikacja Fundacji dla Wolności
-
18.06.2025
Bezpieczeństwo młodzieży LGBTQ+ w Polsce Wschodniej – raport Fundacji GrowSPACE
-
18.06.2025
W lipcu startuje 3. edycja All Inclusive Film Festival – KPH objęło matronat nad wydarzeniem
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.