Kubota wspiera KPH i walkę o prawa osób LGBT+

Kultowe klapki Kubota z tęczowym logo to walentynkowy hit dla tych, którym zależy na upominku z misją. Reaktywowana po 25 latach najtisowa marka dołącza do walki o prawa osób LGBT przekazując 5 zł. od każdej sprzedanej pary z limitowanej serii klapków na Kampanię Przeciw Homofobii.
Zamiast ogromnego bukietu róż i czekoladek w kształcie serc w tym roku postaw na klapki Kubota z tęczowym logo. Poza tym, że podarujesz ukochanej osobie niestandardowy prezent, to wesprzesz walkę o równość. Wskrzeszona przez grupę przyjaciół marka z Łodzi przekaże 5 złotych od każdej sprzedanej pary na działania Kampanii Przeciw Homofobii
5 złotych od pary na równość
Klapki z tęczowym logo swoją premierę miały podczas Miesiąca Dumy w 2020 roku i wywołały prawdziwą furorę. Całą partię wyprzedano w ciągu zaledwie kilku godzin, a część dochodu przekazano poznańskiej Grupie Stonewall. Klapki Rzep z tęczowym logo ponownie wróciły do sprzedaży, a 5 złotych z każdej sprzedanej pary trafi tym razem do Kampanii Przeciwko Homofobii – prężnie działającej polskiej organizacji społecznej, która od 2001 roku działa na rzecz osób LGBT, ich rodzin i bliskich.
Coraz więcej marek angażuje się w walkę o równość. W ostatnim roku KPH wsparły wielkie firmy takie jak np. Zalando oraz niszowe jak Blahol i Dwa Borsuki. To trend, który nas cieszy i liczymy na to, że będzie się rozwijał – mówi Franciszka Sady odpowiedzialna w Kampanii Przeciw Homofobii za współpracę z biznesem.
Kubota łączy ludzi w imię wolności
Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia”. Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi – podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes firmy.
Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka – dodaje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota.
Klapki Rzep z tęczowym logo są dostępne w kolorze żółtym, czerwonym i czarnym. Cena to zaledwie 39.99 zł!
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
20.06.2025
Masz w rodzinie osobę LGBT+? Weź udział w kampanii społecznej o związkach partnerskich!
-
18.06.2025
„Transprzyjazny Gabinet” – poradnik Fundacji Trans-Fuzja
-
18.06.2025
Jak pisać i mówić o kobietach i osobach LGBT+ w sporcie? Publikacja Fundacji dla Wolności
-
18.06.2025
Bezpieczeństwo młodzieży LGBTQ+ w Polsce Wschodniej – raport Fundacji GrowSPACE
-
18.06.2025
W lipcu startuje 3. edycja All Inclusive Film Festival – KPH objęło matronat nad wydarzeniem
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.