12 lutego 2008

Sukces kampanii „Homofobia. Tak to wygląda”

Czytelnicy serwisu PRoto.pl wybrali najciekawszą kampanię społeczną. Nasza akcja „Homofobia. Tak to wygląda” ze słynnymi plakatami „Co się gapisz pedale?” „Co się gapisz lesbo?” zajęła VI miejsce!

Przez ostatnie dwa tygodnie PRoto proponowało swoim Czytelnikom udział w subiektywnym Rankingu Kampanii Społecznych. Wybraliśmy dwanaście interesujących kampanii, które naszym zdaniem wyróżniły się na tle innych organizowanych w kraju. Dzięki Państwa inicjatywie w rankingu wzięło udział jeszcze 13 dodatkowych akcji, które spełniały założenia rankingu. W głosowaniu wzięło udział 516 osób, które oddały 594 głosy. (każdy z Czytelników mógł oddać dwa głosy).

Za najciekawszą została uznana kampania przygotowana przez Royal Canin, Fundację Alteri, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne, Małopolską Grupę Poszukiwawczo-Ratowniczą przy współpracy z Euro RSCG Sensors – „Ważą się losy psów i kotów”. Drugie miejsce zajęła kampania organizowana przez PKN Orlen i Fundację Kierowca Bezpieczny – „Orlen. Bezpieczne drogi”, a trzecią pozycję zdobyła kampania WWF – „Zróbmy dobry klimat”.

Wyniki rankingu najciekawszych kampanii społecznych, (w nawiasach podajemy liczbę głosów oddanych na daną kampanię).

I. Royal Canin, Fundacja Alteri, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne, Małopolska Grupa Poszukiwawczo – Ratownicza – Ważą
się losy psów i kotów (81)
II. PKN ORLEN S.A., Fundacja Kierowca Bezpieczny – ORLEN. Bezpieczne
drogi (70)
III. WWF Polska – Zróbmy dobry klimat (68)
IV. Fundacja Dzieci Niczyje- Zobacz – Usłysz – Powiedz (50)
V. Koalicja 21października.pl – Zmień kraj. Idź na wybory (50)
VI. Kampania Przeciw Homofobii – Homofobia, tak to wygląda (37)
VII. KZMS i CAM Media- Stawiam na mleko! (30)
VIII. Krajowe Centrum ds. AIDS- Wróć bez HIV (29)
XIX. Stowarzyszenie MANKO- Lokal Bez Papierosa.pl (25)
X. Fundacja Rodzić Po Ludzku – Nie daj się naciąć (24)
XI.Polska Unia Onkologii – Mam haka na raka (23)
XII. Amnesty International – Prawa Człowieka pod Murem Chińskim (15)
XIII. NSZZ Solidarność – Niskie płace barierą rozwoju Polski (13)
XIV. Getin Bank- Praca dla 40 plus (12)
XV. Stowarzyszenia Życie Po Przeszczepie – Transplantacja (11)
XVI. La Strada – Fundacja przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu – Na dobrej drodze (10)
XVII. Rowland Communications i Fundacja Pegasus – Koń jaki jest każdy widzi (9)
XVIII. Fundacja Grupy TP – Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych (8)
XIX. Instytut Matki i Dziecka – Poród (6)
XX. Tele 2- NoCO2 (5)
XXI. Centrum Wolontariatu – Pomaganie wzmacnia(5)
XXII. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta – Możesz (4)
XXIII. PARPA – Ciąża bez alkoholu (4)
XXIV. GE Money Bank- Kobieta w świecie fianansów (3)
XXV.Polski Przemysł Spirytusowy – Lepszy start dla Twojego dziecka (2)