„Rodzice, odważcie się mówić” wśród najciekawszych kampanii społecznych świata
„Syn nauczył mnie, jak ważne jest być sobą”. To zdanie z plakatu kampanii KPH „Rodzice, odważcie się mówić”, która została uznana za jedną z najciekawszych kampanii społecznych ostatnich 10 lat. Plakat z Władysławem Kowalskim i jego synem Kubą będzie można zobaczyć na Rynku Manufaktury w Łodzi w ramach wystawy „Nie wykluczaj”. Wernisaż odbędzie się 16 listopada o godzinie 16:30.
Kampania „Rodzice, odważcie się mówić” to trzy plakaty, na których można było zobaczyć rodziców gejów i lesbijek wraz z dziećmi. W 2013 roku plakaty były eksponowane na przystankach autobusowych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Głównym celem kampanii było zwrócenie uwagi na problem niewiedzy, bądź braku akceptacji homoseksualnych dzieci przez własnych rodziców, a także przekonanie matek i ojców gejów oraz lesbijek, aby sami „wyszli z szafy”.
Plakat Kampanii Przeciw Homofobii zostanie zaprezentowany w Łodzi po raz pierwszy jako jeden z elementów wystawy „Nie wykluczaj” organizowanej przez Centrum Dialogu im. Marka Edelmana. Jak mówią jej pomysłodawcy – Przekrój pokazywanych materiałów jest bardzo szeroki. Przedstawimy kampanie społeczne dotykające różnych aspektów wykluczenia społecznego – ze względu na płeć, narodowość, wyznanie, orientację seksualną oraz niepełnosprawność czy chorobę.
Wystawa „Nie wykluczaj” będzie czynna do 30 listopada 2015 roku. Więcej informacji nt. projektu na stronie: www.centrumdialogu.com
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
25.04.2025
Co się dzieje z Ustawą o związkach partnerskich?
-
25.04.2025
Many Mornings i Dominik Więcek wspierają KPH w kampanii „Skarpetki, które pomagają”!
-
25.04.2025
[CYKL ŻOŁNIERZE LGBT+] „Patriotyzm patriotyzmem, ale co masz zrobić, gdy ojczyzna cię nie wspiera?”
-
24.04.2025
“Strefy wolne od LGBT” przeszły dziś do historii!
-
24.04.2025
[CYKL ŻOŁNIERZE LGBT+] Najbardziej się bałem, że trafię na dowódcę homofoba
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.