Na majówkę druga odsłona kampanii społecznej „Rodzice, odważcie się mówić”
W sześciu miastach – Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Lublinie, Olsztynie oraz Rzeszowie ruszyła w poniedziałek 22 kwietnia druga odsłona głośnej kampanii społecznej „Rodzice, odważcie się mówić” www.odwazciesiemowic.pl/
Plakaty prezentowane będą do 5 maja w formie 10-sekundowych spotów na ekranach LCD przy kasach PKP. Do swych miast sprowadzili je sami mieszkańcy wymienionych miejscowości, gromadząc w ramach społecznej zbiórki niezbędne fundusze. Wszystkim osobom, które w ten sposób umożliwiły nam dotarcie do kolejnej rzeszy odbiorców składamy serdeczne gratulacje i podziękowania. Za wsparcie działań promocyjnych KPH dziękuje Screen Network oraz Ydze Kostrzewie z Lambda Warszawa.
Akcja plakatowa przeprowadzona przez Kampanię Przeciw Homofobii w marcu br. odbiła się głośnym echem w mediach i dyskusji publicznej. W kampanii wzięli udział m.in. znani aktorzy Władysław Kowalski i Mirosław Zbrojewicz. Plakaty prezentujące rodziców ze swym dzieckiem opatrzone hasłami:
- “Córka nauczyła mnie odwagi. Elżbieta, matka lesbijki”
- “Syn nauczył mnie jak ważne jest być sobą. Władysław ojciec geja”
- “Córka nauczyła nas mówić otwarcie. Aneta i Rafał, rodzice lesbijki”
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
16.05.2025
Siła tęczowego głosu. Dlaczego nie warto odpuszczać sobie tych wyborów?
-
14.05.2025
Polska na końcu, ale już nie ostatnia w Unii – znamy wyniki tegorocznego Tęczowego Rankingu ILGA-Europe!
-
13.05.2025
“Uważam, że LGBT+ nie jest tematem kampanii prezydenckiej” – podsumowanie debat prezydenckich
-
12.05.2025
Wypełnij ankietę o potrzebach ruchu LGBT+!
-
12.05.2025
Konferencja prasowa: Wyniki tęczowego rankingu ILGA-Europe „Rainbow Map Index 2025” – 14 maja, g. 11:30
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.