Kubota przekazuje część dochodu ze sprzedaży klapków Rzep Pride na wsparcie KPH

Tęczowy brzeg podeszwy i serduszko w logo to subtelne, ale wyraziste wyrażenie dumy i akceptacji w nowym modelu klapków Rzep Pride od marki Kubota. Jest to również dowód wsparcia osób LGBT+, a 5 złotych od każdej sprzedanej pary Kubota przekazuje na rzecz KPH!
Wersja Pride, dzięki tęczowym akcentom podkreśla różnorodność i równość, co czyni je czymś więcej niż tylko dodatkiem do garderoby. To subtelny, ale znaczący symbol, który pokazuje, że Kubota jest marką dla każdego, niezależnie od tego, kim jesteś i jakie wartości wyznajesz.
Doceniamy inicjatywy, które niosą za sobą większe przesłanie i pomoc. Dziękujemy za wspieranie naszych działań na rzecz społeczności LGBT+. Wierzymy, że dzięki takim współpracom, razem możemy walczyć o równe prawa i zmieniać sytuację osób LGBT+ w Polsce.
Kubota również wspiera nasze inicjatywy, takie jak Queerowe Kino, czyli pokazy filmów o osobach LGBT+ w małych miejscowościach, przekazując nam klapki dla części osób uczestniczących.
Zobacz klapki!
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
16.05.2025
Siła tęczowego głosu. Dlaczego nie warto odpuszczać sobie tych wyborów?
-
14.05.2025
Polska na końcu, ale już nie ostatnia w Unii – znamy wyniki tegorocznego Tęczowego Rankingu ILGA-Europe!
-
13.05.2025
“Uważam, że LGBT+ nie jest tematem kampanii prezydenckiej” – podsumowanie debat prezydenckich
-
12.05.2025
Wypełnij ankietę o potrzebach ruchu LGBT+!
-
12.05.2025
Konferencja prasowa: Wyniki tęczowego rankingu ILGA-Europe „Rainbow Map Index 2025” – 14 maja, g. 11:30
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.