Sukces kampanii „Homofobia. Tak to wygląda”
Czytelnicy i czytelniczki serwisu PRoto.pl wybrali najciekawszą kampanię społeczną. Nasza akcja „Homofobia. Tak to wygląda” ze słynnymi plakatami „Co się gapisz pedale?” „Co się gapisz lesbo?” zajęła 6 miejsce.
Przez ostatnie dwa tygodnie PRoto proponowało swoim Czytelnikom udział w subiektywnym Rankingu Kampanii Społecznych. Wybraliśmy dwanaście interesujących kampanii, które naszym zdaniem wyróżniły się na tle innych organizowanych w kraju. Dzięki Państwa inicjatywie w rankingu wzięło udział jeszcze 13 dodatkowych akcji, które spełniały założenia rankingu. W głosowaniu wzięło udział 516 osób, które oddały 594 głosy. (każdy z Czytelników mógł oddać dwa głosy).
Za najciekawszą została uznana kampania przygotowana przez Royal Canin, Fundację Alteri, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne, Małopolską Grupę Poszukiwawczo-Ratowniczą przy współpracy z Euro RSCG Sensors – „Ważą się losy psów i kotów”. Drugie miejsce zajęła kampania organizowana przez PKN Orlen i Fundację Kierowca Bezpieczny – „Orlen. Bezpieczne drogi”, a trzecią pozycję zdobyła kampania WWF – „Zróbmy dobry klimat”.
Wyniki rankingu najciekawszych kampanii społecznych, (w nawiasach podajemy liczbę głosów oddanych na daną kampanię).
- Royal Canin, Fundacja Alteri, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne, Małopolska Grupa Poszukiwawczo – Ratownicza – Ważą
się losy psów i kotów (81) - PKN ORLEN S.A., Fundacja Kierowca Bezpieczny – ORLEN. Bezpieczne
drogi (70) - WWF Polska – Zróbmy dobry klimat (68)
- Fundacja Dzieci Niczyje- Zobacz – Usłysz – Powiedz (50)
- Koalicja 21października.pl – Zmień kraj. Idź na wybory (50)
- Kampania Przeciw Homofobii – Homofobia, tak to wygląda (37)
- KZMS i CAM Media- Stawiam na mleko! (30)
- Krajowe Centrum ds. AIDS- Wróć bez HIV (29)
- Stowarzyszenie MANKO- Lokal Bez Papierosa.pl (25)
- Fundacja Rodzić Po Ludzku – Nie daj się naciąć (24)
- Polska Unia Onkologii – Mam haka na raka (23)
- Amnesty International – Prawa Człowieka pod Murem Chińskim (15)
- NSZZ Solidarność – Niskie płace barierą rozwoju Polski (13)
- Getin Bank- Praca dla 40 plus (12)
- Stowarzyszenia Życie Po Przeszczepie – Transplantacja (11)
- La Strada – Fundacja przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu – Na dobrej drodze (10)
- Rowland Communications i Fundacja Pegasus – Koń jaki jest każdy widzi (9)
- Fundacja Grupy TP – Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych (8)
- Instytut Matki i Dziecka – Poród (6)
- Tele 2- NoCO2 (5)
- Centrum Wolontariatu – Pomaganie wzmacnia(5)
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta – Możesz (4)
- PARPA – Ciąża bez alkoholu (4)
- GE Money Bank- Kobieta w świecie fianansów (3)
- Polski Przemysł Spirytusowy – Lepszy start dla Twojego dziecka (2)
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
19.12.2024
Nowelizacja Kodeksu karnego w zakresie przestępstw z nienawiści i mowy nienawiści to troska o bezpieczeństwo wszystkich osób – podkreślają organizacje pozarządowe
-
18.12.2024
Konferencja prasowa: nowelizacja Kodeksu karnego w zakresie przestępstw z nienawiści i mowy nienawiści – 19 grudnia, g. 9:30
-
17.12.2024
Rozczarowująca opinia Rzecznika Praw Obywatelskich o związkach partnerskich
-
13.12.2024
A miało być tak pięknie… Społeczność LGBT+ zawiedziona po roku rządów Tuska
-
06.12.2024
„Ile warta jest tęczowa złotówka?” – raport Priders
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.