29 stycznia 2009

“Przekrój” przeprasza

Tygodnik “Przekrój” przeprosił w najnowszym numerze za podanie nieprawdziwych informacji w sprawie projektu KPH.

 

Oto skan treści przeprosin pochodzących z tygodnika “Przekrój” z 29 stycznia 2009 r. w sprawie nieprawdziwych informacji przekazywanych przez portal Gaylife.pl :