Cecylia Jakubczak z KPH w jury Young Creatives Cannes

Ruszyła tegoroczna edycja konkursu dla młodych i kreatywnych Young Creatives Cannes 2020. Zwycięski zespół w kategorii PR wybierze jury, w skład którego weszła Cecylia Jakubczak – managerka PR i komunikacji Kampanii Przeciw Homofobii.
Young Creatives to program skierowany do młodych adeptów i adeptek branży komunikacji marketingowej. To platforma wymiany doświadczeń, prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i około reklamowej w Polsce i na świecie.
Konkursy Young Creatives dają możliwość zmierzenia się z prawdziwymi briefami klientów oraz oceną ekspertów i ekspertek z branży. Prace w 7 kategoriach, czyli print, film, digital, design, PR, media oraz clients są oceniane m.in. przez dyrektorki i dyrektorów kreatywnych, strateżki i strategów oraz designerki i designerów. W tegorocznym konkursie startujący w kategorii PR będą pracować nad briefem Kampanii Przeciw Homofobii. Efekty ich pracy oceni 7 osobowe jury, w skład którego wraz z Cecylią Jakubczak z KPH wchodzą: Katarzyna Kamińska (Hill+Knowlton Strategies), Edyta Kowal (edytakowal.pl), Łukasz Majewski (VMLY&R), Łukasz Malczewski (d*fusion communication), Marek Rosłan (Saatchi & Saatchi IS) oraz Monika Sidorowicz (sidorowicz.co).
Nagrodą główną w konursie Young Creatives Cannes jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu tego roku.
Tagi
Zobacz również
Ostatnio dodane
-
20.03.2025
Rząd Orbána zakazuje Parady Równości w Budapeszcie. To zamach na prawa człowieka.
-
19.03.2025
Wspieramy Tęczowe Opole i doceniamy ich ważną pracę na rzecz społeczności LGBT+ – pokażmy im nasze wsparcie!
-
09.03.2025
„Jak mówić, by nie wykluczać?” – nowy poradnik we współpracy z Radą Języka Neutralnego już dostępny!
-
06.03.2025
Pracuj z KPH – dołącz do nas jako Fundraiser_ka ds. darczyńców indywidualnych
-
06.03.2025
Twoje 1,5% podatku ma ogromną moc – zmienia życie wielu ludzi na lepsze
Newsletter KPH
Zapisz się na nasz newsletter, a my zadbamy o to, żeby docierały do Ciebie bieżące informacje nt. działań naszej organizacji.